Genç Öncü Haber

İslam Dünyasının Yeni yüzü

Tue05222012

Last update03:53:15 PM GMT

Health

Bu Araştırma Sizi Şaşırtacak!

Kanadalı bilimadamları, yerlerinden hiç kıpırdamayan bazı insanların bu kadar tembel oluşlarının aslında onların değil, genlerinin suçu olabileceğini ortaya koydu.

İnmede acil müdahale hayatidir

Nöroloji Uzmanı Dr. Beyza Çitçi Yalçınkaya inmenin tedavisinde acil müdehalenin önemini vurguladı.

İngiltere'de nargile tiryakiliği artıyor

İngiltere'nin Leicester kentinde, gençler arasında nargileyle tütün tüketiminden kaynaklanan hastalıkların artması doktorları şaşırttı.

Laboratuvarda insan kalbi üretildi

Amerika Birleşik Devletleri'nde, Minnesota Üniversitesi'nde, laboratuvar ortamında, insan kalbi üretildi.

20 Bin Sağlık Personeline Kötü Haber

Sağlık Bakanlığı'nın yayımladığı bir genelge ile 20 bin sağlık çalışanı garanti gelirden yoksun bırakıldı. Bakanlık genelgesiyle 15 bin, 4924 Sayılı Kanuna göre eleman temininde güçlük çekilen bölgelerde çalışan çakılı sözleşmeli personel ve 5 bin vekil ebe-hemşire aylık 420 TL garanti gelirden yararlanamayacak.

"Çocuklarınızın Saç Telini Saklayın"

Yakınlarını Kaybetmiş Aileler Derneği (YAKAD) Başkanı Zafer Özbilici, kayıp olaylarında DNA testiyle kimlik tespitinin yapılabilmesi için ailelere çocuklarının saç tellerini saklamaları önerisinde bulundu.

'Kalp Sağlığınız için Hazır Gıdaları Tercih Etmeyin'

Türkiye'de kalp hastalıklarının artış gösterdiğine dikkat çeken uzmanlar, vatandaşları hazır gıdaları tercih etmemeleri konusunda uyardı. Uzmanlar, kalp sağlığının korunması için aşırı tuz kullanımının önüne geçilmesi, düzenli sağlık kontrolleri, şeker ve uyku düzeninin kontrol altına alınması gibi önleyici tedbirleri sıraladı.

Beyin Kanserinde Yeni Umut

En tehlikeli beyin kanseri türlerinden 'glioblastoma'ya yol açan 3 gen tanımlandı.

Katı Gıdalar Bebekte Obezite Riskini 6 Kat Artıyor

 

 - Toplum Sağlığı Araştırma ve Geliştirme Merkezi Müdürü Prof. Dr. Nazmi Zengin, ABD'de Harvard Üniversitesi tarafından Boston Çocuk Hastanesiyle ortalaşa yapılan bir araştırmada, anne sütü yerine mama ile beslenirken 4 aylık olmadan önce katı gıdalar verilmeye başlanan bebeklerde 3 yaşına geldiklerinde obezite görülme riskinin 6 kat arttığının tespit edildiğini söyledi.